- Akatsa: Saioaren informazioa berreskuratzean
- Aurkeztu nahi dudan dokumentazioak 5 fitxategi eta/edo 100 Mb baino gehiago ditu. Zer eginen dut?
- SAF 09 eta SAF 20 errorak
Akatsa: Saioaren informazioa berreskuratzean
Tramitea egiten denbora gehiegi eman dugunean eta saioa iraungi denean gertatzen da.
Normalean 30 minutu igarotzen badira tramite bat bukatu gabe, saioa itxi egiten da segurtasun neurri gisa. Tramitea egin ahal izateko, saio berri bat sortu beharko da ekintza hauen bidez:
Aurkeztu nahi dudan dokumentazioak 5 fitxategi eta/edo 100 Mb baino gehiago ditu. Zer eginen dut?
Eskabide bakoitzeko 5 dokumentu eransten ahal dira gehienez ere.
Dokumentu gehiago erantsi nahi izanez gero, irtenbide bat pdf bakar batean zenbait fitxategi edo pdf konbinatzea da. Acrobat PRO programaren bidez egiten ahal da, artxiboen bat-egitea eta konbinazioa erabiliz. Acrobaten bertsio komertzialik ez baduzu, online eskura dagoen edozein pdf-konbinatzaile erabiltzen ahal duzu.
Dokumentu bakar batek 100 Mb baino gehiagoko tamaina badu: zatitu ezazu dokumentua behar beste zatitan, aurkeztu zati guztietarako behar adina eskabide, eta adierazi bigarren eskabideko eta hurrengoetako "Azalpena" eremuan "XXX erregistro-zenbakiaren jarraipen-idazpena" (erregistro-zenbakia lehen eskabidearen zenbakia da)
Neurri horietakoren bat nahikoa ez bada, aurkez itzazu erantsi beharreko dokumentu guztietarako behar adina eskabide, eta adierazi bigarren eskabideko eta hurrengoetako "Azalpena" eremuan “xxx erregistro-zenbakiaren jarraipen-idazpena" (erregistro-zenbakia lehen eskabidearen zenbakia da)
SAF 09 eta SAF 20 errorak
Tramite batera Cl@ve sistemaren bidez sartu eta NAN elektronikoa / Ziurtagiri digitala aukeratzen duzunean gertatzen da errore hau.
Konpontzeko, pauso hauek eman behar dituzu:
Cl@ve Iraunkorra izeneko aukeraren bidez sartzen bazara, ez zaizu errore hori agertuko. Horretarako, aldez aurretik erregistratubehar duzu.
- Error: está intentando realizar un trámite que requiere de un certificado válido
- Tengo un certificado válido y no puedo realizar el trámite
- Error SAF 09
Error: está intentando realizar un trámite que requiere de un certificado válido
Debe resolver el problema comprobando:
Consulte los certificados admitidospor la UPNA.
Recuerde además que es necesario tener instalada la aplicación AutoFirma.
Tengo un certificado válido y no puedo realizar el trámite
Comprueba estos puntos:
Consulte cómo hacerlo en la FNMT.