- 101 errorea
- 102 errorea
- 103 errorea
- 104 errorea
- 1 errorea
- Fede-emailea ez den erregistroko errorea
- Errorea cl@ve sinadurarekin. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
- Errorea erregistroko egiaztagiria deskargatzean. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
101 errorea
Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
102 errorea
Errore hau hutsegite puntual baten ondorio izan daiteke. Itxi nabigatzailea, eta saiatu berriz hemendik minutu batzuetara.
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
103 errorea
Cl@ve Iraunkorra sisteman bost aldiz baino gehiagotan pasahitz okerra idatziz gero azaltzen da errore hau. Erabiltzailearen ziurtagiria blokeatu egiten du sistemak. Ziurtagiria desblokeatzeko, aldatu egin behar duzu Cl@ve Iraunkorreko zure pasahitza.
Horretarako, "Pasahitza ahaztu zait" ataleko pausoak egin behar dituzu; esteka honetan dituzu azalduak.
Informazio gehiago behar izanez gero, sartu Cl@ven edo deitu Cl@ve-ren laguntza zerbitzura (060).
104 errorea
Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
1 errorea
Erroreak aditzera ematen du hodeian dituzun sinadura-ziurtagirietara sartzen saiatu zinela baina ez zeundela alta emanda hautatutako hornitzailean (Cl@ve Firma).
Cl@ve firmarekin sinatzeko betebeharrak:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
Fede-emailea ez den erregistroko errorea
Cl@ve sistemako erregistro-maila aurreratua ez denean agertzen da errore hori. Cl@ve sisteman erregistro aurreratua egiteko, honako aukera hauetako bat erabil dezakezu:
Hemen duzu informazio guztia: Cl@ve Sinadura.
Errorea cl@ve sinadurarekin. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.
Errorea erregistroko egiaztagiria deskargatzean. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.
- Error 101
- Error 102
- Error 103
- Error 104
- Error 1
- Error de registro no fehaciente
- Error con Cl@ve firma, ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
- Error al descargar justificante de registro. ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
Error 101
Este error puede deberse a distintas causas:
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 102
Este error puede deberse a un fallo puntual. Se recomienda cerrar el navegador y volver a intentarlo pasados unos minutos.
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 103
Aparece cuando se efectúan más de cinco intentos de introducción de la contraseña incorrecta de Cl@ve permanente. El sistema bloquea el certificado del usuario. Para desbloquearlo es necesario cambiar la contraseña de Cl@ve permanente.
Para ello, siga las instrucciones del apartado "olvido de contraseña" en este enlace.
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 104
Este error puede deberse a distintas causas:
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 1
El error indica que el usuario trató de acceder a sus certificados de firma en la nube, pero no estaba dado de alta en el proveedor seleccionado (Cl@ve Firma).
Requisitos para firmar con Cl@ve firma:
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error de registro no fehaciente
Este error aparece cuando el nivel de registro en el sistema Cl@ve no es avanzado. Puede realizar el registro avanzado en el sistema Cl@ve mediante una de las siguientes opciones:
Puede consultar toda la información en Cl@ve Firma.
Error con Cl@ve firma, ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
Si aparece este error, antes de presentar una nueva instancia, compruebe si ha llegado correctamente la que ha enviado. Entre en la Carpeta Ciudadana y consulte sus solicitudes telemáticas presentadas en el Registro General de la UPNA.
Error al descargar justificante de registro. ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
Si aparece este error, antes de presentar una nueva instancia, compruebe si ha llegado correctamente la que ha enviado. Entre en la Carpeta Ciudadana y consulte sus solicitudes telemáticas presentadas en el Registro General de la UPNA.
- Error 101
- Error 102
- Error 103
- Error 104
- Error 1
- (Error - non-certified registration)
- Error with cl@ve firma, how can I know if the form has been properly submitted?
- Error occurred while downloading proof of registration. How can I know if the form has been properly submitted??
Error 101
This error may be caused by:
- The user lacks the advanced registration level required to sign with Cl@ve firma (signature). In this case the user must go in person to a registration office (they may go toUPNAto carry out this procedure) or they must registered in the Cl@ve system via the Internet with an electronic certificate or electronic ID card: How can I register?.
- You have not generated the authentication and signature passwords. This action is necessary the first time you sign with this system. The instructions to follow are in this link.
For more information, click Cl@ve and on the Cl@ve assistance telephone number (060).
Error 102
This error may have been caused by an isolated fault. We recommend you close your browser and try again after a few minutes.
For more information, click Cl@ve and on the Cl@ve assistance telephone number (060).
Error 103
It appears when a user tries to enter a wrong password for Cl@ve permanente more than five times. The system blocks the user’s certificate. In order to unblock it, users must change their Cl@ve permanente password.
To do so, follow the instructions on section “olvido de contraseña" (Did you forget your password?) on this link.
If you need so, you may contact Cl@ve assistance on the telephone number 060.
Error 104
This error may be caused by:
- The user lacks the advanced registration level required to sign with Cl@ve firma (signature). In this case the user must go in person to a registration office (they may go to UPNA to carry out this procedure) or they must registered in the Cl@ve system via the Internet with an electronic certificate or electronic ID card: How can I register?.
- You have not generated the authentication and signature passwords. This action is necessary the first time you sign with this system. The instructions to follow are in this link.
For more information, click Cl@ve and on the Cl@ve assistance telephone number (060)
Error 1
This error means that the user tried to access their cloud-based signature certificates, but was not registered for the selected supplier (Cl@ve Firma).
Requirements to sign with Cl@ve Firma:
- The level to register for the Cl@ve system must be advanced, i.e. It is necessary to go to a registration office in person, or to have obtained it through digital certificate or electronic ID card(you may go to UPNA to carry out this procedure).
- Being registered for Cl@ve Permanente
- The first time a user signs with Cl@ve Firma, a cloud-based certificate must be generated following the assistant steps in the procedure being carried out with the university.
For more information, click Cl@ve and on the Cl@ve assistance telephone number (060)
(Error - non-certified registration)
This error message appears when the registration level on the Cl@ve system is not advanced. You may register (registro avanzado) to the Cl@ve system via one of the following options:
- On-line, using a recognised electronic certificate
- In-person, in an office before a public worker, if you do not have access to the electronic certificate. You may go to UPNA Assistance Officeor to any of theregistration offices of Government
You may find all the information on Cl@ve Firma.
Error with cl@ve firma, how can I know if the form has been properly submitted?
If this error appears, before you submit a new form, verify if the one you sent has been received. Go to href="https://sedeelectronica.unavarra.es/sede/carpeta-ciudadana?languageId=100000"> Carpeta Ciudadana (Citizen's folder)>and check the on-line applications you have submitted to UPNA's General Registry.
Error occurred while downloading proof of registration. How can I know if the form has been properly submitted?
If this error appears, before you submit a new form, verify if the one you sent has been received. Go to
Carpeta Ciudadana (Citizen's folder)and check the on-line applications you have submitted to UPNA's General Registry.