- 101 errorea
- 102 errorea
- 103 errorea
- 104 errorea
- 1 errorea
- Fede-emailea ez den erregistroko errorea
- Errorea cl@ve sinadurarekin. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
- Errorea erregistroko egiaztagiria deskargatzean. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
101 errorea
Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
102 errorea
Errore hau hutsegite puntual baten ondorio izan daiteke. Itxi nabigatzailea, eta saiatu berriz hemendik minutu batzuetara.
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
103 errorea
Cl@ve Iraunkorra sisteman bost aldiz baino gehiagotan pasahitz okerra idatziz gero azaltzen da errore hau. Erabiltzailearen ziurtagiria blokeatu egiten du sistemak. Ziurtagiria desblokeatzeko, aldatu egin behar duzu Cl@ve Iraunkorreko zure pasahitza.
Horretarako, "Pasahitza ahaztu zait" ataleko pausoak egin behar dituzu; esteka honetan dituzu azalduak.
Informazio gehiago behar izanez gero, sartu Cl@ven edo deitu Cl@ve-ren laguntza zerbitzura (060).
104 errorea
Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
1 errorea
Erroreak aditzera ematen du hodeian dituzun sinadura-ziurtagirietara sartzen saiatu zinela baina ez zeundela alta emanda hautatutako hornitzailean (Cl@ve Firma).
Cl@ve firmarekin sinatzeko betebeharrak:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
Fede-emailea ez den erregistroko errorea
Cl@ve sistemako erregistro-maila aurreratua ez denean agertzen da errore hori. Cl@ve sisteman erregistro aurreratua egiteko, honako aukera hauetako bat erabil dezakezu:
Hemen duzu informazio guztia: Cl@ve Sinadura.
Errorea cl@ve sinadurarekin. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.
Errorea erregistroko egiaztagiria deskargatzean. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?
Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.
- Error 101
- Error 102
- Error 103
- Error 104
- Error 1
- Error de registro no fehaciente
- Error con Cl@ve firma, ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
- Error al descargar justificante de registro. ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
Error 101
Este error puede deberse a distintas causas:
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 102
Este error puede deberse a un fallo puntual. Se recomienda cerrar el navegador y volver a intentarlo pasados unos minutos.
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 103
Aparece cuando se efectúan más de cinco intentos de introducción de la contraseña incorrecta de Cl@ve permanente. El sistema bloquea el certificado del usuario. Para desbloquearlo es necesario cambiar la contraseña de Cl@ve permanente.
Para ello, siga las instrucciones del apartado "olvido de contraseña" en este enlace.
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 104
Este error puede deberse a distintas causas:
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error 1
El error indica que el usuario trató de acceder a sus certificados de firma en la nube, pero no estaba dado de alta en el proveedor seleccionado (Cl@ve Firma).
Requisitos para firmar con Cl@ve firma:
Más información en Cl@ve y en el teléfono de soporte de Cl@ve (060).
Error de registro no fehaciente
Este error aparece cuando el nivel de registro en el sistema Cl@ve no es avanzado. Puede realizar el registro avanzado en el sistema Cl@ve mediante una de las siguientes opciones:
Puede consultar toda la información en Cl@ve Firma.
Error con Cl@ve firma, ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
Si aparece este error, antes de presentar una nueva instancia, compruebe si ha llegado correctamente la que ha enviado. Entre en la Carpeta Ciudadana y consulte sus solicitudes telemáticas presentadas en el Registro General de la UPNA.
Error al descargar justificante de registro. ¿Cómo saber si la instancia se ha presentado correctamente?
Si aparece este error, antes de presentar una nueva instancia, compruebe si ha llegado correctamente la que ha enviado. Entre en la Carpeta Ciudadana y consulte sus solicitudes telemáticas presentadas en el Registro General de la UPNA.