• ES
  • EU
  • EN


Egoitzaren laguntza


Partes de este texto:

Zer da egoitza elektronikoa?

Egoitza elektronikoa web atari bat da eta, haren bidez, herritarrek beren sarbide-eskubidea erabil dezakete administrazio publikoaren informazioa, zerbitzuak eta izapideak era telematikoz eskuratzeko.

Atari hori egoitza elektroniko batean dago, eta egoitza Nafarroako Unibertsitate Publikoaren (NUP) titularitatea da. Unibertsitateak egoitzaren bitartez eskura daitezkeen informazioaren eta zerbitzuen egiazkotasuna, osotasuna eta eguneratzea bermatzen ditu. Egoitzaren titularitateari eta kontaktuari buruzko argibideetarako, jo esteka honetara.
 

Egoitzaren identifikazioa

Egoitza elektronikoaren identifikazioa sinadura elektronikoko sistema baten bidez egiten da, eta sinadurak oinarri du egoitza elektronikoko berariazko ziurtagiri digital bat. Argibideetarako, jo atal honetara: "Ziurtagiriak egiaztatzeko sistema".

Egoitzaren edukiak

Hona hemen, zehazki, zer eduki dituen egoitza elektronikoak:

  • NUPeko araudiari, agiri publikoei, aldizkari ofizialei, lan eta kontratazio eskaintzen deialdiei eta abarri dagokien informazio garrantzitsu guztia.
  • NUPekin, internet bidez, egin daitezkeen izapideak eta kudeaketak, bulego presentzialetaraino joan behar izan gabe. Onlineko izapideek herritarren eta NUPen arteko harremana errazten dute, administrazioa herritarrengana hurbiltzen baitute.

Zerbitzuak eta izapide elektrikoak eskuratzeko moduak

Egoitza elektronikoaren bidez eskaintzen diren zerbitzu eta izapide elektronikoak eskuratu nahi dituzten herritarrek bi aukera dituzte:

  • Unibertsitateko ikasleek, irakasleek eta ikerketako langileek, eta Unibertsitateko administrazioko eta zerbitzuetako langileek Unibertsitateko zerbitzuen atariaren bitartez egiten ahalko dituzte izapideak; hartara, bakoitzak bere erabiltzaile-izena eta pasahitza erabili beharko ditu.
  • Unibertsitateko eta kanpoko jende orok izanen du izapide elektronikoak erabiltzeko aukera, bere burua ziurtagiri digitalarekin identifikatu ondoren, eta berdin dio erabiltzaile-izenik duen ala ez Unibertsitatearen zerbitzuen atarian. NUPek onarturiko ziurtapen-agintarietako batek jaulkia izan beharko du ziurtagiri digitala, atal honetako zerrendarekin bat: Erabili eta onartutako ziurtagiri digitalak .

Egoitza elektronikoaren edukian edozein bilaketa egiteko, bilatzailea erabil daiteke, egoitza elektronikoaren eskuineko goialdean dagoena.

Egoitza elektronikoaren erabileraz edozein galdera izatekotan, jo ezazu Unibertsitatera, ondoko atal honetan ageri diren kanalen bidez: Titularitatea eta kontaktua.
 

Subir

Nori zuzendua dago?

Nafarroako Unibertsitate Publikoarekin Internet bidez elkarreragiteko hautua egin duten herritar guztiei.

Subir


Zer egin daiteke egoitza elektronikoan?

Aukera dago tramiteak bide elektronikoaren bidez egiteko, bertara joanez gero edukiko luketen balio berarekin, eta gainera, tramite horiei dagozkien erregistro aurkeztuak kontsultatzeko aukera dago hiritarren karpetaren bidez.

Esparru horretako araudiari buruzko informazioa kontsultatzeko ere aukera badago, eta hiritarrentzat garrantzitsua den bestelako informaziora iristekoa, adibidez, lan-eskaintzen deialdiak eta lehiaketa publikoak, eskabideak, etab.

Subir


Zer betekizun tekniko bete behar dira tramite telematiko bat egiteko?

Gailu mota

Mahai gaineko ordenagailuak eta eramangarriak.

Sistema eragilea

  • Microsoft Windows XP edo berriagoa.
  • Mac OS 10.5 edo berriagoa.
  • Linux banaketak: Red Hat Linux, CentOS, Fedora, Ubuntu, Debian, Mint, OpenSuse, Mandriva, PCLinuxOS.

Nabigatzailea

Gomendatutako nabigatzailea Google Chrome 5.x edo berriagoa.

AutoFirma

AutoFirma aplikazioa behar da tramite telematikoa egin ahal izateko. 

AutoFirma jaitsi

Ziurtagiri digitala / DNIe

Nahitaezkoa da nabigatzailean (Gloogle Chrome 5.x edo berriagoa) pertsona fisikoen ziurtagiri digital bat instalatuta edukitzea (Argibide gehiago) edo NAN elektronikoa erabilgarria izatea.

Subir

Aurkeztu nahi ditudan dokumentuak 5 fitxategi baino gehiagoz osatuak daude edota 16 Mb baino gehiago betetzen dute, eta ezin ditut denak batera bidali. Zer egingo dut?

Sistemak, eskabide bakoitzeko gehienez 5 dokumentu atxikitzea onartzen du.

Dokumetuak 5 fitxategi baino gehiagoz osatuak badaude edota dokumentuek, guztira, 16 Mb baino gehiago betetzen badute eta fitxategi bat baino gehiago badira: aurkez itzazu erantsi beharreko dokumentu guztietarako behar adina eskabide, eta adierazi bigarren eskabideko eta hurrengoetako "Adierazten du" eremuan "XXX erregistro-zenbakiaren jarraipen-idazpena" (erregistro-zenbakia lehen eskabidearen zenbakia da).

Dokumentu bakar batek 16 Mb baino gehiagoko tamaina badu: zatitu ezazu dokumentua behar beste zatitan, aurkeztu zati guztietarako behar adina eskabide, eta adierazi bigarren eskabideko eta hurrengoetako "Adierazten du" eremuan "XXX erregistro-zenbakiaren jarraipen-idazpena" (erregistro-zenbakia lehen eskabidearen zenbakia da).

 

Subir


Baliozkotasun berbera al dute Egoitzan egindako izapideek eta era presentzialean egindakoek?

Bai, baliozkotasun berbera dute egoitza bidez egindako izapideek eta era presentzialean egindakoek.

 

Subir

Dokumentu elektroniko batek balioa dauka inprimatzen bada?"

Dokumentu elektroniko bat inprimatzen denean, balioa dauka Egiaztapen Kode Segurua (EKS) badauka. Kode honekin kontsultatzen ahal da jatorrizko dokumentua online dokumentuan bertan adierazten den helbide elektronikoan. Horrela egiaztatzen ahal da paperezko dokumentua ez dela eraldatu.

Dokumentu elektronikoa inprimatzen denean, bereziki zaindu behar da EKS daukan alboko zerrenda zuzen inprimatzea, eta hala ez bada, inpresioa doitu beharko da.

Subir

Galdera ikur bat agertzen da dokumentu elektronikoaren beheko aldean, zer esan nahi du horrek?

Ikur hau gaztigu bat da, erabiltzaileari ohartarazteko ez duela balioztatu dokumentuaren izenpea. Dokumentuaren jatorria ezagutzen bada, eta erabiltzailea izenpetzen duenaz fio bada, aukera bat da izenpea balioztatzea galdera ikurraren gainean sakatuz. Kasu honetan, galdera ikurra tik berde bihurtuko da, eta horrek izenpea balioztatu dela esan nahi du.

 

Subir


Segurua al da Egoitzaren zerbitzuak erabiltzea?

Zu eta Egoitzaren arteko komunikazioa segurua da. Informazio guztiak zifratua bidaiatzen du, baimendurik ez dagoen sarbide edo aldaketa oro galaraziz eta, behin gure sistemetan gordetakoan, behar diren bitartekoak erabiltzen dira eta behar diren segurtasun-neurriak aplikatzen dira huraxe babesteko, Segurtasunerako Eskema Nazionalarekin bat (3/20120 Errege Dekretua) eta, datu pertsonalak badira, datu pertsonalak babesteari buruzko 15/1999 Lege Organikoarekin eta huraxe garatzeko araudiarekin bat.

Gainera, sinadura elektronikoko sistema bat erabiltzen da egoitza elektronikoa identifikatzeko, gailu seguruko ziurtagiri digital batean oinarritutakoa, Nafarroako Unibertsitate Publikoa egoitzaren titularra dela bermatzen duena. Argibideetarako, jo atal honetara: "Ziurtagiriak egiaztatzeko sistema".

 

Subir


Nola erabil dezaket egoitza elektronikoa?

Urteko 365 egunetan eta eguneko 24 orduetan sar daiteke egoitza elektronikoan, edozein tokitatik sartu ere, izapideak egiteko eta informazioa kontsultatzeko. Egoitza elektronikoaren egun eta ordu ofiziala kontsultatu ahal duzu.

Kontuan hartu egun baliogabeetan egiten diren izapideak hurrengo egun baliodunean egindakotzat joko direla. Esteka honetan egun baliogabeen zerrenda ikusiko duzu.

Gainera, har ezazu kontuan egoitza elektronikoa aldi baterako egon daitekeela zerbitzutik kanpo, mantentze-lanen edo bestelako arrazoien ondorioz.

Subir


Zer data eta zer ordu hartzen dira kontuan epeak zenbatzeko?

Izapide guztietarako, epeak zenbatzeko, balioa izanen dute Egoitzaren egun eta ordu ofizialek; ez, ordea, izapidea egin den ordenagailuarenak. Egoitza elektronikoaren egun eta ordu ofizialak.

Ondorio horietarako, izapidea bukatzeko eguna eta ordua hartuko dira kontuan, herritarrak eskaera baieztatzen duenean eta erregistro elektronikotik kasuan kasuko egiaztagiria jasotzen duenean.

Adibidea: Gehienezko epea irailaren 20a duen administrazio-izapide bati dagokionez, eskaera betetzen hasten bazara hilaren 20ko 23:50ean, baina hurrengo eguneko 00:10ean bukatzen baduzu, epetik kanpo egonen zara.

Kontuan hartu, gainera, egun baliogabeetan egiten diren izapideak hurrengo egun baliodunean egindakotzat joko direla. Esteka honetan egun baliogabeen zerrenda ikusiko duzu.

Subir


Segurtasun-gomendioak

  • Sar zaitez Nafarroako Unibertsitate Publikoaren egoitza elektronikoan, helbidea web-nabigatzailean idatzita edo beste web fidagarri baten bidez estekatuta.
  • Izan beti eguneratua zure sistema eragilea, antibirusa eta nabigatzailea.
  • Inoiz ez dizugu posta elektronikoz edo telefonoz ez zure ziurtagiri digitala ez zure PIN kodea eskatuko. Baten batek eskatzen badizkizu, ez fidatu.
  • Ez tekleatu zure ziurtagiriaren PIN kodea, zer tekleatzen duzun bereizi dezakeen inor hurbil badago.
  • Ez inoiz gorde zure ziurtagiriko PIN kodea, ohikoa ez duzun ordenagailu batean bazaude.
  • Itxi ongi nabigatzailea, leku publikoetako ordenagailuak erabiltzen badituzu edota hirugarrenek ordenagailu horiek erabiltzen badituzte.
  • Aukeratu asmatzen saila den PIN kode bat; horrela, zure segurtasuna sendotuko duzu. Ez erabili aise ondorioztatzeko moduko daturik (jaioteguna, esaterako), ezta tokiren batean idatzita dituzun daturik ere.

Subir


Ez dut bilatutakoa aurkitzen, laguntza behar dut

Egoitza elektronikoaren eskuinaldeko goialdean, bilatzaile bat dago; egoitza elektronikoko edukiak eskuratzen lagunduko dizu, testu libre bat sartuta.

Bai, hala ere, bilatzen ari zarena aurkitzen ez baduzu, edo inolako zalantzarik baduzu, jar zaitez harremanetan NUPekin .

Subir