Hasiera > Egoitza Elektronikoa > Arazoak Konpontzea > Cl@ve sistema
Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
Errore hau hutsegite puntual baten ondorio izan daiteke. Itxi nabigatzailea, eta saiatu berriz hemendik minutu batzuetara.
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
Cl@ve Iraunkorra sisteman bost aldiz baino gehiagotan pasahitz okerra idatziz gero azaltzen da errore hau. Erabiltzailearen ziurtagiria blokeatu egiten du sistemak. Ziurtagiria desblokeatzeko, aldatu egin behar duzu Cl@ve Iraunkorreko zure pasahitza.
Horretarako, "Pasahitza ahaztu zait" ataleko pausoak egin behar dituzu; esteka honetan dituzu azalduak.
Informazio gehiago behar izanez gero, sartu Cl@ven edo deitu Cl@ve-ren laguntza zerbitzura (060).
Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
Erroreak aditzera ematen du hodeian dituzun sinadura-ziurtagirietara sartzen saiatu zinela baina ez zeundela alta emanda hautatutako hornitzailean (Cl@ve Firma).
Cl@ve firmarekin sinatzeko betebeharrak:
Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).
Cl@ve sistemako erregistro-maila aurreratua ez denean agertzen da errore hori. Cl@ve sisteman erregistro aurreratua egiteko, honako aukera hauetako bat erabil dezakezu:
Hemen duzu informazio guztia: Cl@ve Sinadura.
Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.
Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.