Introducir texto para la búsqueda (*)
Introducir texto para la búsqueda (*)
  • ES
  • EU
  • EN

Cl@ve sistema

Partes de este texto:

101 errorea

Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:

  • Agian, ez duzu Cl@ve Sinadura sistemarekin sinatzeko behar den erregistro aurreratua. Hala bada, zoaz erregistro bulego batera (NUPera joan zaitezke tramite hau egitera) edo erregistra zaitez Cl@ve sisteman Interneten bidez ziurtagiri elektroniko batekin edo NAN elektronikoarekin. Nola erregistratuko naiz?
  • Beharbada, ez dituzu sortu zure burua identifikatzeko eta sinatzeko gakoak. Beharrezkoak dira sistema honekin lehenbizikoz sinatzeko. Jarraibideak esteka honetan ageri dira.

Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).

Subir

102 errorea

Errore hau hutsegite puntual baten ondorio izan daiteke. Itxi nabigatzailea, eta saiatu berriz hemendik minutu batzuetara.

Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).

Subir

103 errorea

Cl@ve Iraunkorra sisteman bost aldiz baino gehiagotan pasahitz okerra idatziz gero azaltzen da errore hau. Erabiltzailearen ziurtagiria blokeatu egiten du sistemak. Ziurtagiria desblokeatzeko, aldatu egin behar duzu Cl@ve Iraunkorreko zure pasahitza.

Horretarako, "Pasahitza ahaztu zait" ataleko pausoak egin behar dituzu; esteka honetan dituzu azalduak.

Informazio gehiago behar izanez gero, sartu Cl@ven edo deitu Cl@ve-ren laguntza zerbitzura (060).

Subir

104 errorea

Kausa batek baino gehiagok eragiten du errore hau:

  • Agian, ez duzu Cl@ve Sinadura sistemarekin sinatzeko behar den erregistro aurreratua. Hala bada, zoaz erregistro bulego batera (NUPera joan zaitezke tramite hau egitera) edo erregistra zaitez Cl@ve sisteman Interneten bidez ziurtagiri elektroniko batekin edo NAN elektronikoarekin. Nola erregistratuko naiz?
  • Beharbada, ez dituzu sortu zure burua identifikatzeko eta sinatzeko gakoak. Beharrezkoak dira sistema honekin lehenbizikoz sinatzeko. Jarraibideak esteka honetan ageri dira.

Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).

Subir

1 errorea

Erroreak aditzera ematen du hodeian dituzun sinadura-ziurtagirietara sartzen saiatu zinela baina ez zeundela alta emanda hautatutako hornitzailean (Cl@ve Firma).

Cl@ve firmarekin sinatzeko betebeharrak:

  • Cl@ve sistemako erregistro mailak aurreratua izan behar du, hau da, beharrezkoa da erregistro-bulegoan azaltzea edo ziurtagiri digitalaren edo NAN elektronikoaren bidez lortu izana (NUPera etor zaitezke tramite hori egitera).
  • Nola eduki Cl@ve Iraunkorra
  • Cl@ve Firmarekin sinatzen duzun lehenbiziko aldian, ziurtagiri bat sortu beharko dugu hodeian, eta unibertsitatearekin egiten ari zaren tramitean laguntzaileak azaltzen dizkizun pausoak eman.

Informazioa gehiago Cl@ven eta Cl@veren laguntza-telefonoan (060).

Subir

Fede-emailea ez den erregistroko errorea

Cl@ve sistemako erregistro-maila aurreratua ez denean agertzen da errore hori. Cl@ve sisteman erregistro aurreratua egiteko, honako aukera hauetako bat erabil dezakezu:

Hemen duzu informazio guztia: Cl@ve Sinadura.

Subir

Errorea cl@ve sinadurarekin. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?

Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.

Subir

Errorea erregistroko egiaztagiria deskargatzean. Nola jakin instantzia behar bezala aurkeztu den?

Errore hori agertzen bada, beste eskabide bat aurkeztu aurretik egiaztatu bidali duzuna behar bezala iritsi den. Horretarako, sartu Herritarren Karpetan eta kontsultatu NUPeko Erregistro Orokorrean aurkeztu dituzun eskabide telematikoak.

Subir